Söndagens ridpass :)

2012-05-23 17:06:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej tänkte bara berätta lite om ridpasset från i söndags, jag red bara i grimma och grimmskaft. Har bara gjort det en gång förut, men det gick jätte bra! Lekte mest bara, tricktränade lite och sen hoppade jag lite. Det var skit kul! Shit vilken toppen ponny jag har! Bloggar mera sen, hej då // Amanad ♥






Innan ridpasset :)


Så fort Mickey ser lite bajs så måste han lukta på det :)




Snyggo ponnyn :P ♥






Jag älskar dig, du är grym! ♥


Nyfiken ponny :)


Du e mitt allt! ♥


Lämna mig aldrig! ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu