OMG!!

2012-05-19 23:09:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt att jag inte kunnat blogga nu på dom senaste dagarn, men vårt internet dog! Men igår var jag sjuk heladagen så det var inget skriva om, men jag var sängliggande HELADAGEN!! skit tråkigt var det! Men i Torsdags var det ju träning på jennie larsson!! och det är därför rubriken vart OMG!!  Det har nog aldrig gått så bra någonsin!! Hon var såå duktig och såg alla detaljer som en valig tränare inte ser :) Jag fick rida uta stigbyglar bara för att jag späner mig för mycket i knäna och det var en jätte skillnad! Skänkelvickningarna har aldrig varit bättre, han flyttade nästan för mycke med bakbenen och det förekomer inte ofta :P Sen gjorde vi öppnor som faktist vart väldigt bra för att vara fösta gången jag gör dom inför någon. Jag fick oxå träna på galoppökning-galoppsamling och det vart samling oxå!! Jag har aldrig fått den känslan att vi kan göra allt när det gäller skolor! Men jag har väldigt dåligt minne så jag kommer inte ihåg i detalj vad vi gjorde men ungefär det gjorde vi :)
Idag red jag bort till granens bana som är 20*60 så att jag kunde träna på pogramet och det gick lite sådär ibörjan, väldigt stark och tripping. Men mamma fick såtta sig upp och då gick det såklart super bra eller det såg ut som det iallafall :P Men vi red igenom pogramet och det kändes vell okej men jag får hoppas att han är lite tröttare så att han inte stressar upp sig som han gör typ helatiden när man ska göra mellantrav och mellan galopp. Imorgon startar jag kl 17:57 så ni kan kolla på equipe.com
jag har hur många bilder som hällst på min mobil som jag måste ladda över men det blir aldrig av :P  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu