Kämp å slit och svettas!

2012-05-25 22:08:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag var jag i skolan som vanligt :P Vi hade ju idrottsdag idag, vi började med att dansa bugg, det var skit kul! Fick dansa med massa människor, pinsamt eftersom jag suger på att dansa ;) Sen efter det så skulle vi tydligen kolla på en film i Aulan? Det var någon dansfilm, den hette Honey tror jag, den var skit bra! Efter det så var det lunch, det var kött och pasta :P Sen var det äntligen dags för stafetten! Vårt lag kom näst sist, men vi var ändå bäst! :P Efter skolan så gick jag och Danni hem till mig, vet inte riktigt vad vi gjorde ;) Jag packade i alla fall. Sen åkte jag till tumba och gick omkring centrumet i väntan på att min faster skulle komma, gick typ in i varenda affär! När hon äntligen kom så gav hon mig lite pengar så att jag kunde shoppa lite. Köpte en svart blus, skit fin! Köpte oxå en liten spets topp, sen åkte vi till stefan, han låg på sjukhus för att han hade opererat sig, så vi hälsade på. Det tog två timmar att komma dit! Det var så himla mycket köer! Sen övertalade jag lena att vi skulle äta på Mac'donalds, hon gick med att jag kunde få äta det om jag tog med mig det hem. Så det gjorde vi, åkte hem sen och mat, provade kläderna igen, vattnade blommerna i trädgården och nu sitter jag hos min faster lena och bloggar :P Nu har jag inte så mycket kvar att blogga om så, hej då så länge // Amanda ♥


Jag står snart inte ut! Jag vill till dig nu, nu, nu! ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu