Ja, jag lever :P

2012-05-16 17:30:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej har haft lite bloggpaus, jag å blogga ni vet ;) Har fått lite klagomål så ska börja igen. Ja vad jag gjort, jo jag var hos Corina och red Mickey förra helgen, gav mig på att rida ett ordenligt dressyr pass och det gick faktiskt väldigt bra. Jag red på Hackamore och han gick skit bra på det, så ska rida på det flera gånger :) Körde lite hoppning på söndagen, det gick jätte bra, han var en liten piggelin och hoppade skit bra. Gick en ponnyridning med Mickey och hilmer, så den dan fick han stå :) Lös hoppade alla Corinas hästar oxå, det var skit kul! Sen den här veckan har jag inte gjort någonting än, men ska till Mickey i helgen som vanligt. Ska kanske följa med Danni på söndag när hon tävlar, vi får se ;) Juste var på ridskolan i måndags, hade Keaton, det gick jätte bra :) Men nu ska jag återgå till läxorna Hej då // Amanda ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu