I will always love you ♥

2012-05-16 21:43:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vart det ridning på banan men mamma och Elmis, han var lite seg i början men efter lite galopp var det som vanligt igen! Vi red inte så hårt för jag hade verkligen ingen lust att rida idag men såklart så gjorde jag de :P Vi tränade lite på galoppvolterna med övergångarna på den korta linjen och trav volterna och halten :) Traven gick jätte bra, runda fina volter men galoppen var lite svårare då han springer ut ur hönet och då blir övergången väldig hastig och traven blir bara springig sen i den andra fattnigen så blir det bra :) Men jag hoppas på lite hjälp imorgon av henne, jag är väldigt vervös inför imorgon för att vi är inte så duktiga och hon tränar mer duktigare ryttare inte ryttare som ligger på LB nivå :/ Men vi får försöka så gott vi kan!!
asså hur kan man sitta så där dåligt!! :P Så alla där ute som tycker att dom sitter dåligt kolla på den här bilden så kommer du ändra dig :P   // Danni

Kommentarer

Du sitter absolut inte dåligt! Har sätt flera bilder där du sitter grymt!:)

2012-05-17 19:46:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu