Gripens meeting!

2012-05-21 14:38:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det har varit lite fram och tillbacka med Gripens meeting iår efter som att Gorre är så gamal och det stället som dom hade det på förut blev sålt så dom hade det någon annan stans, och mamma tycker om gripens vanliga anlägning så mycket! Men nu är det på ett ställe som vi hade Gorre på första gången och det är ganska fint det med och dom har jätte många boxar så man behöver inte åka varje dag :)

Iallafall så fick jag anmäla idag till de!! Sååå lycklig asså :P Jag anmälde mig till stora rundan vilket innebär, fredag: LB:1 ,Lördag: LA:1 , Söndag: LA:1   :) Det är bland det roligaste på hela året typ!!

Är det någon som oxå ska ditt?




// danni

Kommentarer

Jag ska ev!! dock inte anmäld ännu.. ska kolla upp MITT knä, sedan blir det antagligen anmälningsdax:)

2012-05-21 20:49:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu