(går)dagens ridpass

2012-05-08 13:06:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår red jag rät så sent så jag orkade inte blogga då :) men jag gör det nu! Han gick faktist jätte bra, skänkelvickningarna sitter inte än men hoppas att dom blir lite bättre till fredag! sen ryggningen har han börjat rygga rakt och snabbt men inte på tyglen. Förvända sitter jätte bra och 10 m volterna oxå. Men det vart mycket lösgörnade alltså volter serpentiner och åttvolter :) Jag red med mamma som vanligt typ, och Elmis har börjat blivit riktigt snygg asså! bara på dom här veckorna så har han förändras super mycket. Han måste bara komma upp lite i formen, han är väldigt lågstäld. Men nu hoppas vi att det kommer att gå bra på deras första tävling på Tungelsta den 8 juni :) Men Gorre gick bra!



// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu