Fullt upp!

2012-05-27 19:17:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit grejor helatiden!! Först var jag funktionär kl 07:30-12:15, det avr sjukt jobbigt att stå upp så länge :) Men det var roligt att se alla eqiupage och det var jätte inspererande! Det var jätte varmt oxå och jag hade på mig en koft och en jacka! bara lite varmt :P

Sen åkte vi hem och jag gick ut och mockade lite o så, sen gick jag upp och då hade en av våran hund blivit jätte svullen i halva huvudet! så vi var jätte oroliga, men nu mår hon lite bättre! vi ska nog ta ut våran vetrinär imorron efter om att hon inte jobbar på helgerna ;)

När hon måde bättre gick jag ner till stallet och började fixa Gorre till träningen (det var träning för Tess idag hemma hos oss), han fick ha på sig sin fina turkosa/ljusblå outfit :) super söt blev han ♥
Vi gick ner till banan och började värma lite, han kändes skit bra!! traven och galoppen vart bra när jag red fram, gjorde enkla bytena som dom gör LA:P1:an och dom var rätt så fyffsade :) När jag börja rida för henne så ville hon att jag skulle så honom lägre och bättre takt och det fick vi efter mycket jobb. han kändes inte så jätte bra galoppen för då vart han jätte spänd och ville inte ta ytter!



// danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu