Dagens ridpass :)

2012-05-18 18:11:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag så hämtade Corina upp mig på vägen, hon hade jobbat natt så hon hämtade mig vid halv sju. Har fixat och donat i stallet som vanligt :P Red tsm med Nicole idag, Mickey gick så jävla bra! Ska forstätta att rida på Hackamore, han blir jävla fin i dressyren asså! Så det finns lite hopp för oss oxå i drssyren :) Synd bara att man inte får tävla på Hackamore i dressyren :( Men i alla fall, tränade på övergångar och galoppvolter, övergångarna satt som en smäck och galoppvolterna blev oxå ganska bra, men behöver träna på dom. Är så himla stolt över Mickey's och min utveckling! Är så himla lycklig att det inte går att beskriva! Tyvärr så blev det inga bilder :( Imorn så blir det hoppning, ska be nån att filma och fota :) Hoppas att det kommer gå bra imorn! Bloggar mera sen, hej då // Amanda ♥


Älskar dig sjukt mycket! Du är det bästa som har hänt mig ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu