Dagen!

2012-05-25 22:18:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi hade ju idrottsdag idag som Amanda har nämt förut, Först skulle vi dansa bugg! Asså jag troda att det skulle bli jätte tråkigt men asså det var typ det roligtaste vi har gjort i skolan någonsin!! Det var super roligt, i början var det lite pinsamt för att då hade ingen kommit in i det ännu men när man hade kommit till att man skulle snurra runt och sånnt så släppte det nog för dom flesta ;) Men man byte partnet helatiden vilket betyder HANDSVETT!! fy vad äkligt det var :/ För dom flesta killarna var sånna som kanske inte är så mycket med tjejor och nu att man ska dansa med dom och vara VÄLDIGT nära varandra :P Sen blir jag jätte lätt att bli snurig och så några av killarna som jag känner bra skulle ju såklart snurra och snurra helatiden, så jag typ höll på att spy :P måste faktist erkänna att Fredrik var best för att han kunde hålla ögonkontakt och han kunde dansa väldgt bra tyckte jag :) Sen var man ju tungen att dansa med alla killar och då var mitt ex där :P Jag var lite små nervös hur han skulle reagera, men det gick jätte bra och han sa faktist att jag var bra :P Det sa faktist flera :P Stolt flicka! Sen skulle vi kolla på film, det hette Houny och var jätte bra! det var en dans film och dom små dansarna var gryma och skita söööta! Efter det så var det lunch och jag var så nervös att jag inte kunde äta så jag åt inte! Mådde bara illa när jag såg maten! Sen var det äntligen dags för staffeten! Vi gick ditt och ´fick våra lappar som vi skulle ha på oss när vi springer, jag fick bara mötta sånna som är super snabba och har jätte bra kondis:´( Och det var bara killar och jag, typ 10 st! jätte roligt(not) för man var tvungen att gå till de vi startade i ca 20 min. Men det var skit jobbigt för det var så j*vlar varmt och jag hade jätte ont föttrerna! Men alla sprang jätte snabbt och jag kom sist :P Men va fan jag orkade inte ta i så mycket för vi visste redan att vi skulle typ komma bland dom sista! Gud vad jag vill ha tillbaka våran gammla klass!!! 6C kommer aldrig glömma våran tid tsm ♥


var bara tvungen att visa att jag har varit duktig att spikat upp dom 3 sista plaketerna :) Det brukar ta ett tag innan jag får upp dom :P   // danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu