Bygga dressyr staket!

2012-05-26 12:47:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi ska snart åka till Runsten för att hjälpa till att bygga dressyr staketet som ska andvändas imorgon! Det är ju div 1 finalen då :) Och jag ska vara insläpp till collecting, Förra gången jag var det så var det typ -10 grader ute och det var skit kallt och det var framrdning i samma ridhus som tävlingsbanan var i så man fick bara rida fram i 30 min! Alla mammor vart typ galna på mig för att deras döttrar inte fick rida fram den tiden dom ville! Men nu är framridningen ute och tävlingen inne i ridhuset:)
så gär ser ridhuset ut inne :)
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu