börjar 9 imorgon!

2012-05-14 20:13:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi fick en inställd lektion och det var våran första oxå så vi får börja kl 9 :) vi gjorde det idag oxå men det gör vi varje måndag. så jag kommer att gå hem till Amanda som vanligt och jag ska försöka flörta lite med henne om jag skul kunna få låna hennes dator så att både hon och jag skulle kunna blogga lite :) najs att börja med mentor som första lektion på dagen :) fast vi sltar kl 15:50 så det är en ganska lång dag plus att vi bara har 30 min rast till att äta :(
första gången Amanda red Gorre (tror jag:P)  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu