Ändringar i shemat!

2012-05-16 17:23:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev lite ändringar i Gorres planering igår då mamma kom in till mig och sa att vi skulle träna för Jennie Larsson, hon har varit beridare hos Tinne Vilhelmson och ridit hos klaus-martin rath (dom som äger totillas) hon är C-tränare och har beridarexamen . Men det ska blir jätte roligt att få träna för någon som har sett alla dom dära jätte duktigt ryttarne rida och så. det  är imorgon så idag får jag rida lite lätt bara annasr pallar hon nog inte :) Visst har Tess ridit på strömsholm och så men det är ändå skillnad på något sätt , Fast både jag och Gorre trivs jätte bra med Tess :) Jag är lite oroligt över om Gorre kommer palla alla träningar och tävlinag :/ vi måste nog skära ner lite på både tävlingar och träningar! hoppningen får vi se om jag kommer att fortsätta efter som att det blir nog lite för mycket tycker jag, inte mamma eller Patrik eller tränaren för den delen häller. Men jag får fundera lite på det!




// danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu