70,0 %!

2012-05-01 15:13:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, jag tänkte bara skriva lite snabbt om hur det gick idag! Han var lite seg på framridningen och för hög i formen. I colléting ring så vart han jätte trög så jag bankade på honom en gång lite hårdare och då svarade han bra! Men sen när jag skulle in på bannan så vart han lite spänd och springig. jag tyckte att han inte alls var bra eller det känndes iallfall inte bra igenom hela pogramet! men tydligen så tyckte dommarna om mig så jag fick bra på det :P men jag var jätte arg när jag ut ifrån bannan, jag grät faktist oxå lite bara för att det var en lite LC: och inte änns det klarade jag av lixom :P Jag startade ju som 2:a och vi fick vänta i typ 2  timmar innan det var prisutdelning, jag och Amanda satt och typ somnade i stolarna! Men jag kom 2:a och blev slagen med 36 ,100 delar! men jag fick ett vitt hööks schabrak och en lite kristall sak :) bilder kommer sen!



// Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu