67,9 %

2012-05-13 20:37:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, resultatet blev 2:á på 67,9 % :)

vi hade lite problem när vi skulle hitta ditt, men det var tur att vi räknade med en kvart för mycke! så vi var är i god tid iallafall.  När vi skulle anmäla så hörde vi att det var Victor ifrån PA 2 som skulle rida, så vi gick upp på läktaren och kollade. Hans ponny var super fin med jätte spänd så dom slutade på 55% men jag hann inte se hela deras pogram! vi stod även brevid dom med våran buss.

Framridningen:

Under LC så hade banan legat under vatten så när jag skulle rida så var det jätte geggigt, plus att han hade en sko som var lös som jag hade missat :/ men det höll sig kvar! Men han lite så där när jag red lång och låg för då var han spänd och ville inte riktigt släppa efter tillreckligt! Jag red bara fram i ca 30 min så jag red inte lång o låg så länge untan plockade upp honom i en lite högre form då det är en LB och då ska dom ha de. Men han känndes jätte bra i forman MEN han höll typ på att dö för att det var så tungt på banan!! så vi skrittade den sista 10 minutrarna.


Inne på banan:

Det var en super lite collecting och i ena hörnet var det jätte geggigt oxå! Men vi skrittade mest där inne oxå bara för att han skulle spara på sin energi.
När vi gick in på banan så kom solkatterna fram och det är inte Gorres bästa vänner :P sp han vart lite rädd för dom men sen så gick det bra, dom hade domarna nere i ridhuset och ddet tycker inte Gorre om så han skyddade lite först sen gick även de bra :P när vi väl började rida så dog han helt och hållet! Trav programet gick sådär för i vänster varvet så vart han jätte konstig i munnen men det syntes inte tydligen. I galoppen så var jag tvungen att driva varje steg typ! men han kämpade på bra igeonom hela programet! så han får en liten guld stjärna! :)


Domaren låg väldigt långt för det var inte många som red på över 60% av 25 st! och då var det jätte fina ponnysar med som skulle ha ridit på över 60% med en annan domare! sen vart det lite panik när dom sa att jag fick dom % och dom andra hade ridan gått in ditt och Gorre MÅSTE ha skydd på sig när han springer ärovarv!! annaras har han trampat upp hala bennen!! Men den som vann red oxå för Årsta-Runsten och 7 oxå ;)


Tyvärr fick jag inga bilder då inte Amanda följde med :(


ni får nöja er med en ifrån förra tävlingen ;)  // Danni


Kommentarer

sv: haha ja det är hon tydligen har hon blivit suuuuupersnäll! ;)

2012-05-13 21:50:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu