66%

2012-05-20 22:14:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt att det vart så sent med resultatet men vi kom hem vid halv 9 och sen höll jag på i stallet i 30 min. När jag kom in så åt vi och sen dushade jag :) men jag mådde skit dåligt när vi skulle åka så jag var jätte osäker om jag skulle orka! men vi åkte dit iallafall och vi hade vädligt gott om tid, typ 1,45 timmar så vi gick runt där och fikade,kollade på jätte många fina ponnysar :)

Framridningen:

Jag hade ca 50 min på mig att rida fram så jag tog det lungt och skitta fram länge, Men han kändes ganska bra i traven MEN mamma och jag hade glömt bort hur dom där serpentinerna med 4bågar skulle placeras inne i ridhuset så vi hade lite smott panik!! men vi löste det tillslut :P (jag fick faktist en 7 på dom). Annars så gick det bra, förutom att jag typ höll på att svima för att jag vart så yr! men jag höll mig kvar :)

Tävlingsbanan:

Han var sjukt pigg när vi kom in på banan och det är ganska mycket svarta dörrar inne där så dom var han lite rädd för sen oxå ena kortsidan :P han är inte en sån häst som brukar blir rädd för saker inne på banan. Jag kan inte säga mer än att mellangångertera vart skit bra, men tyvärr så vart övergångarna i galoppen inte så bra och galopp volterna vart för stora och han var jätte konstig i munnen. Jag kom ihåg pogramet!! det var jag mest nervös för! det var jätte många som red fel och speciellt när man ska rida vänster istället för höger i uppridningen!

Jag gick in med inställningen att rida igenom hela pogramet och rida över 60% så det var ju bra :)
Men jag kom 3:a :D så nu har jag fått placeringar i alla 3 tävlingar det här året:D

 3;à på 66% i en LB:3 ;) idag!

// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu