We are back again :)

2012-03-25 09:12:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej vi är jätte ledsna att vi inte har bloggat men vi har haft välldigt mycket att göra i helgen, idag oxå. Jag (Daniela) har tagit GRÖNT KORT IGÅR! :) Vi följde med Patrik till hufvudasta ridskola för han skulle sko där, då fick jag ta grönt kort oxå!! Jag var jätte nervös över hur det skulle gå, men jag gjorde de iallafall :) vi satt i ca 1,5 timmar och bara pluggade sen tog provet bara en halv timme :) Men jag fick ett intyg och att jag hade gjort de som ska sitta på min väg sen. Vi hoppade Iso och Frost där , för dom hade massor med små hinder för hundar, Iso hoppade 50 cm och Frosta vågade bara 30 cm :P men han var duktig oxå :) Vi tog massor med bilder från igår som kommer under dagen! Jag (Amanda) kanske ska börja på Hufvudsta Ridskola, dom har jätte fina ponnisar där och det är skit mysigt där :) Ridlärarna är oxå jätte bra där! Ska kolla runt lite på andra ridskoler oxå :) Igår så red vi ut på Gorre och Kirsten, jag (Amanda) red på Kirsten barbacka och jag (Daniela) red på Gorre såklart :P Det var jätte mysigt, fast sen på hemvägen så vart det mörkt. Men det gick bra, ända tills vi red vid vägen och en buss kom och då vart Kirsten jätte rädd och hoppade typ ut på vägen nästan framför bussen! Men det gick bra, jag hoppade av ledde honom sista biten :) Men nu ska vi äta vofflor, sen ska vi ner till stallet och jobba, hej då // Amanda & Daniela ♥


Söta lilla Gorre :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu