Tillbaka igen :)

2012-03-04 21:24:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej jag har varit hos min faster hela veckan och deras data var trasig så jag har inte kunnat blogga :( Men nu är jag hemma igen :( Hatar att bo här, hatar min skola, hatar allt här i.........! Vill bara tillbaka till Corina och Mickey saknar dom redan! Har bara varit hemma i en timme och allt är redan skit igen! Men den här veckan så har jag ridit varenda dag förutom igår då fick han stå :) Har gått ganska bra varje ridpass. I fredags red jag ut i skogen och Mickey älskar att vara i skogen, så han var jätte taggad hela tiden! Sen när vi skulle gallopera på en raksträcka så drog så in i helvete och jag fick nästan inte stopp på honom! :) Det var faktiskt välldigt kul! :) Hoppade lite idag oxå gick jätte bra :) Har tagit lite bilder oxå, bilderna kommer senare :) Men tänkte jag skulle börja ladda upp dom nu hej då // Amanda ♥


Fan vad jag älskar dig så det går inte att beskriva! Du är mitt allt! ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu