Skolan = boring!

2012-03-05 17:42:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är verkligen ingenting med skolan som är roligt :P aja idag gjorde vi inget specielt i skolan bara det gamla vanliga. Ska nog rida senare typ isånnafall om vi ska åka till ridhuset men vi får se vad som händer :) jag gjorde en lite fail idag för vi fick sluta tidigare från kören och då trode jag att klockan var 20 över 3 men den va 20 i 4  och mitt tåg går 15:24, 16:24 osv.. så jag och amanda typ kutade från kören för att hinna med (Amanda skulle till bussen), så vi springer så snabbt så att det var 1 min kvar, så gick jag upp till tåget .. näe men då står de 15:54 går de och då hade jag förstått att jag hade springit som en idiot bara för att hinna:P och jag har ingen kondis så ja höll typ på att döööö!!


nu vill jag rida och att det ska gå bra :D  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu