Ridskolan.

2012-03-22 20:54:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var det ridskola och dom fick vara ut så ponnysarna var jätte pigga :) nu är dom oxå 6 st i gruppen och typ inga av dom kan styra så dte blir lite kaos ibland men det hör ju till :P Själv har jag inte gjort så mycket idag, fixat i stallet och jag hann inte rida Gorre så han fick en lite vilo dag :) Gud vad jag vill HOPPA!! är så sugen så att jag håller på att döööö, kommer ju typ inte få göra det förns ungefär 1-2 veckor :( bajs säjer jag bara! men men jag ska vara glag att det änns går att rida på honom :) Imorgon ska Amanda följa med mig hem så det ska bli en riktigt bra helg :) juste jag ska kanske ta grönt kort nu i helgen så dte kommer att vara fult upp hela helgen ;) nu måste jag hoppa in i dushen så hej då // danni



God natt :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu