On my way to Mickey :)

2012-03-17 07:37:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej nu har jag vaknat och ska åka iväg till Corina och rida Mickey :) Har inte ridit honom på nästan en vecka! Tror att det blir en sväng upp till ridhuset idag, det är så tråkigt väder ute så det är inge kul att rida ut heller. Men vi får se vad jag hittar på för nått kul :) Måste mäta Mickeys bett idag, ska köpa ett nytt bett och jag vet vad han för storlek, så det måste jag oxå göra idag, jag får inte glömma att göra det idag! Gjorde nämligen det förut :P Men nu måste jag börja göra mig i ordning sen klockan 08.24 sitter jag på tåget mot Mickey :) // Amanda ♥


Finaste killen i hela världen! Sötast och bäst oxå :P


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu