Mina tävlings kläder :)

2012-03-16 17:44:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mina tävlings kläder består av:

kavaj: Blå cavallo med svarowski






man kanske inte ser så tydligt men det är stenar på knapparna och kragen :)

Ridbyxor: vita Pikeur



hehe, orkade inte sätta på mig dom :P
Handskar: vita roekel med svarowski(hehe,mycke bling bling)




Plastrång: vit vet ej märke(köpte på en tävlings plats) med bling


tävlings shorta: vit kingsland


dålig bild men man kanske ser lite iallafall :P

hjälm: blå charlsowen



Stövlar: cavallo grand prix plus (tror jag att dom heter)



Strumpor: varrierar lite med oftast rosa kingsland :)




håruppsättning: donat med stenar och så :)


Amanda, men jag gjorde VÄLDIGT slarvigt där :P

Kram Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu