Löshoppning!

2012-03-30 20:04:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vart stod det löshoppning på shemat och det var Baltis,Batte,Elmis och Ida som fick hoppa idag :)


Elmis:

Jag kom precis hem när dom hade börjat så jag fick inte så många bilder på honom :) Men han var jätte spänd så han hoppade inte så bra eller han fick inget bra påsjut. Men han kanske fick hoppa 1.20 m, men det såg jag  bara från vägen efter som att det är så himla lerigt ner till bannan så var jag tvungen att gå upp och byta skor :)


jag är lite lat idag som inte orkar redigera dom eller zooma in :P


hahah, nästan lite fail bild :P

































det var dom på Elmis :) dom andra kommer i ett annat inlägg! // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu