Kanske lite blogg paus...

2012-03-17 13:51:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


För att när jag red Gorre igår så gick han bra i början men mot slutet kändes han inte fresh länger, så jag bad mamma kolla honom när jag travade och han är halt igen! jätte tråkigt :´( grejen är att när så gamla hästar blir halta så brukar det inte försvinna eller läka och det är de jag är rädd för! sen har vi ju inte varit igång så mycket nu, så det kommer nog ta ett tag att bygga upp allting igen. Han är en sån häst, som om man inte har ridit på 1-2 veckor så har man tappat nästan allt man har byggt upp dom senaste månaderna, men i och försåg så har vi ju inte byggt upp något dom här månaderna! jag är iallafall väldigt ledsen och har nästan alltig gråten i halsen! vi får se hur länge jag lyckas hålla mig borta från datorn :P Hej då så länge // Danni



vill bara kunna rida nu!!! ni kan nog inte förstå hur avensjuk jag är på alla som har en frisk ponny, som gå att träna på :P  /// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu