Jogging för Gorre :)

2012-03-21 21:26:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vart det bara lite joggning för Gorres och kändes ganska bra faktist efter som att han har stått så länge :) Jag kom ihåg fel föresten för tandis kommer på måndag så då kan jag rida i´morgon och hela helgen. jag prövade att han på mig mina shaps istållet för dressyr stövlarna och vilken skillnad det var asså!! man kom lixom åt honom på ett helt annat sätt, skänkelvickningarna vart en grym skillnad :) så nu måste jag hitta några hoppstövlar som ser lite ut som dressyr stövlar :P men pioneer har fin stövlar, det är bara de att dom är ganska dyra :/ Men jag ska sälja min sadel så att jag kan få lite mer pengar till en ny sadel och sen ska jag sälja mina dressyr stövlar oxå :) Men nu ska jag äta så bye bye!!



// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu