hemma tillslut!

2012-03-12 18:14:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma efter 10 min tåg och 30 min bussfärd, sen har jag haft väldigt ont i huvudet heladagen så det har inte varit så jätte mysigt att ha 2 st musiklektioner idag :P man jag ska nog rida Gorre på bannan tillsammans med Alexandra som ska rida på Kisten :) Vi kanske lägger fram några bommar på marken som dom får styra lite över :) Jag fyller ju år imorgon oxå! ska bli jätte roligt att åka till Häringe (där jag bodde förut,pappa jobbar på hotelet som ligger där, Häringe slott) har inte varit där på vet inte hur länge som hällst :) Nu ska jag ficka en blogg till min syrra :P


sötnosen :)  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu