Gorre igår

2012-03-04 10:53:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi åkte ju till ridhuset igår och vi kom hem jätte sent så jag hann inte blogga om de :/ Det gick inte så bra och jag kommer nog inte tävla så mycket det här året för just nu skulle vi nog inte änns rida en LC på gordkända %! så roligt är det inte att sitta och kämpa när ponnyn bara blir mer o mer stressad desto mer jag gör någonting. Problemet med han är att han blir stressad för vad som hälls, och hur ska man då kunna lära sig nya saker när det tar över 1 år att lära sig att göra en skänkelvickning som fortfarande absolut inte sitter ännu. näe jag orkar faktist inte skriva mer om de!! Idag ska jag till pappa så jag vet inte hur mycket mer bloggning det blir idag sen verkar ju Amanda typ ha slutat med det här!!



// Danni

Kommentarer

DU har ju skrivit att ni haft en liten paus, snart så klickar det nog till ordentlig, och ni reder perfekta skänkel-vikningar!:D

2012-03-04 12:41:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu