Gorre igår :)

2012-03-15 15:35:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag tid att skriva om gårdagens ridpass på Gorre, förut satt vi med en uppgift och läraren kom fram o jag såg inte det så jag fick lite panik :) men han var iallafall suuuuper pigg, men jag red barbacka på bannan och Alexandra red Kisten men idag ska vi ju till ridskolan så då hinner jag nog inte rida, vi får se när vi kommer hem efter. Jag skulle pröva att rida i damsadel på Gorre brabacka och det gicl som de gick lixom, inte så bra :P man travade jätte snabbt och jag åkte av helatiden, lyckades inte sitta kvar en ända gång :P jag måste nog träna upp mina balans lite eller mycket :P aja men nu måste jag ner och mocka innnan dom ska in så hej då:)


min lilla fölis som fyller 1 år snart i maj eller sista april, det vet vi inte :P  // danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu