En härlig födelsedag!

2012-03-14 15:16:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår fyllde jag ju år så jag och amanda åke till min pappas jobb :) vi käkade och jobbade lite där, men mest vart vi sarverade godsaker :P Sen fick jag VÄRLDENS bästa present av lilla Amanda..... jag fick sverigen huva av JW!!! jissa om jag vart glad asså :P men men idag ska jag rida Gorre på bannan eller ska nog fortfarande bara skritta men jag ska hjälpa Alexandra men Kisten oxå, idag ska vi lära oss serpentiner eller nogrannare serpentiner för hon slarvar väldigt mycket :P men nu ska jag äta macka så bye bye / Danni



såååå fin :D 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu