duktig filcka!

2012-03-02 18:38:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag tycker att jag har varit jätte duktig, för jag har städat och fixat mina schabrak,täcken, lindor,skydd och boots :) Fast det tog ett tag men det var det värt! sen såg det ut som ett helvete innan :P



Högst upp är mina tävlings schabrak och en lindbag :) sen på andra hyllan är Gorres täcken ,(en del iallafall!)



Idas täcken men typ hälften delar dom på :P


på översta hyllan (bland schabraken) ligger alla Gorres schabrak, det finns flera fast dom ligger i tvätten :)
den andra hyllan är Idas schabrak, hon har typ alla fina schabrak bara för att min sadel är för stor :(



högst upp är alla mina hoppschabrak och tävlings täckena :) haha, alla mina tävlingstäcken är mörkblåa och 3 av dom är av märket equiline :) den andra är ju schockemöhle!


mina andvända skydd, dom tvättade är i skåpet :)



massor med lindor i en stor påse :) men det fick bara plats 5 par lindor och 2 par paddar så dom andra fick ligga kvar i skåpet och skräper :P



alla bootsen, det ser bara ut som typ 3 st men det är 7 par :)

// en duktig Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu