Dayviews!

2012-03-04 17:14:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Adda oss på Dayviews:

Amanda: pony jumping

/inloggad/main.html
Pony jumping - Hej jag heter Amanda och jag är en go och glad tjej på 13 somrar. Jag har ridit och hållit på med hästar ända sen jag var liten, nu rider jag på Farsta ridskola där har jag ridit i 4 år och jag är oxå skötare, det har jag varit i 3 år min sköthäst heter Ravich♥. Men jag ska snart sluta på ridskolan. Jag är medryttare på en svart C-ponny som heter Mickey ♥ Han är född 1992. Följ gärna gärna våran blogg, jag har med min kompis Daniela. http://teamponnisar.blogg.se/

Pony jumping

Hej jag heter Amanda och jag är en go och glad tjej på 13 somrar. Jag har ridit och hållit på med hästar ända sen jag var liten, nu rider jag på Farsta ridskola där har jag ridit i 4 år och jag är oxå skötare, det har jag varit i 3 år min sköthäst heter Ravich♥. Men jag ska snart sluta på ridskolan.
Jag är medryttare på en svart C-ponny som heter Mickey ♥ Han är född 1992.

Följ gärna gärna våran blogg, jag har med min kompis Daniela.


Daniela: Happydressage

/agare/main.html
happydressage - Hej, jag heter Daniela och är 13 år, jag har två ponnyer som heter Cordon Rouge & Ida. Med Gordon som han kallas så har jag tävlat upp till LA dressyr och 80 cm pay&jump. Ida är till salu, jag har tävlat LC-LB på godkända %. Sen har jag oxå en lite B-ponny som heter simba, han är 6 år. http://teamponnisar.blogg.se Min och Amanda fredrikssons blogg :) IDA ÄR ÄVEN TILL SALU!!

happydressage

Daniela Prodanovic

Hej, jag heter Daniela och är 13 år, jag har två ponnyer som heter Cordon Rouge & Ida.
Med Gordon som han kallas så har jag tävlat upp till LA dressyr och 80 cm pay&jump.
Ida är till salu, jag har tävlat LC-LB på godkända %. Sen har jag oxå en lite B-ponny som heter simba, han är 6 år.

http://teamponnisar.blogg.se
Min och Amanda fredrikssons blogg :)

IDA ÄR ÄVEN TILL SALU!!
// Teamponnisar

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu