@ Datasalen :)

2012-03-15 09:42:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej Amanda & Daniela här :) Just nu så har vi spanska, vi fick en uppgift att vi skulle göra massa spanska övningar på nån sida, men det är så tråkigt så vi bloggar lite i stället :) Snart så slutar den här lektionen och då har vi lunch, vi får se om vi går hem till mig sen på rasten eller om vi gör någonting annat. Hoppas att det går bra mig (Amanda) på mitt No prov, jag har ju det som omprov eftersom jag failade på det första -.- Pluggade typ hela kvällen igår, men nu så slutar vi snart så vi måste gå nu, men vi bloggar senare // Amanda & Daniela ♥
Önska mig lycka till på provet! :P




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu