Dataförbud! -.-

2012-03-22 19:10:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej har haft dataförbud ett tag nu på grund av en viss andledning! Men nu är jag igång igen, men ja jag har inte gjort så mycket. Det gammla vanliga, skolan, ridit på ridskolan, ska kanske sova hos Danni i helgen :) Men på lördagen så ska hon kanske ta grönt kort så då sjutsar dom mig till Corina och sen när kursen är slut så hämtar dom mig igen :) Så då hinner jag rida Mickey i helgen oxå :) Kommer komma en video på mig när jag rider Fire oxå snart :) En video när jag hoppar Mickey och en när jag rammlar av Monzan. Hoppade Monzan barbacka och hon hoppar jätte stort, så det ganska svårt att hålla sig kvar, men jag rammlade bara av två gånger och jag hoppade ganska mycket. Så jag tycker att det gick ganska bra, men nu har jag inte så mycket mer att blogga om, hej då // Amanda ♥


En trött Monzan ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu