Busridning!

2012-03-02 18:15:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gick Patrik och jag ner till våran stora sommarhage :) Patrik skulle tömköra Ida och jag red runt som en galning med Gorre! han var skit pigg, det som är roligast är att det finns jätte många diken och små o stora uppförsbackar :) Några luftsprång vart de men jag satt kvar, jag satte på mig säkehetsvästen iallafall :) Det var mucket galopp och i en ganska lång, seg, uppförsbacka så tog han upp huvundet så högt så att jag nästan fick de i mitt huvud :P De va ju tur att jag hade hopptränset men det där bettet, annars hade jag nog inte kunna sitta kvar :P 




// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu