Bildbomb! :)

2012-03-04 21:58:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här kommer lite bilder från i veckan :) // Amanda ♥


En hottig Mickey :P


Mickey kliar sig :)








Älskar den här bilden, synd att han blundar bara, men han är skit söt i alla fall :)


Mickey har faktiskt ett ganska så stort huvud tycker jag :P






Monzan ♥












Donna och Veronika, så hottiga :P


Om man inte har en gitarr så får man låtsas att man
har en genom att använda hästens svans :P






























Fire min älsklings häst, satt på honom första gången när
jag var ett halv år gammal :)






Så jävla söt! Kommer lägga upp en video på när jag red
honom i veckan, kanske bilder om bella tog några får se :)


Mule :)




Ja det var alla för den här gången :)









Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu