Bajs väder!

2012-03-28 18:58:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det har regnat typ helatiden sen jag kom hem -.- hatar att det regnar! Gorre ska nog stå idag oxå, så han verkligen är helt frisk från allt :) Det är ett riktigt ont i huvudet väder idag, så jag har haft ont i huvet heladagen oxå -.- ingen bra dag, sen har vårat humör inte varit på top idag (amandas & mitt) båda har varit lite små tjuriga (stavning). Det är typ kaos här, alla ska dansa och då är det bara familjen här!! dom där små ungarna är SÅÅÅÅ jobbiga!! dom ska hålla på helatiden!



jag undar vad jag skulle göra där!?!? // Danni :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu