Båda ridna :)

2012-03-01 12:45:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag ridit båda hästarna (Batte och Gorre), men vi skrittade bara ut lite efter som att Batte skulle vaxineras (stavning) och Gorre gick ganska hårt i förregår :) Igentligen skulle Gorre inte bara skritta men jag ville inte rida ut ensam och mamma har precis börja rida Elmis efter hans halta, så då kunde vi bara skritta lite :) Men dom var lungna, Batte skrittade vi bara lite i hagen för vi hade tänkt att bara rida lite på bannan men den var ju istäkt plus att när vi skulle försöka rida där så gick man igenom isen och då fick dom panik! Gorre var tagad till 1000 och ville bara galoppera iväg typ helatiden :P men jag måste hoppa honom snart, hoppas att jag får åka till min tränares ridhus för dom har ju träningar där :) Han tyvär inte ta några bilder :( 



här ser man hur lurvig han är :P



Batte i sommras :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu