tråkig dag!

2012-06-18 18:27:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har seriöst inte gjort någonting idag! bara suttit framför datorn, mockat, gjort hö påsar det är typ det jag har gjort idag. inte så roligt! Men snart drar jag ner till stallet och rider Gorre! det är ju roligt, vi ska träna på lite delar ifrån lagtävlans pogramet och LA:1 an. Vi får ju se om jag kommer igenom pogramen :P hoppas de för jag skulle hämskt gärna villja tävla det nån gång i höst! kankse målet för vårt sista år på tävlings banorna.

nu ligger en liten hund på min ena hand som sover så det är lite svårt att skriva:P


den här lilla saker är det :D // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu