tidig dag

2012-06-27 12:20:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag lite snäll mot min mamma och morgon fordrade hästarna! känner mig sååå snäll :P Näe man jag måste göra det nu framöver! det är lite jobbigt att gå upp kl 7 nästan varje dag! Men vad gör inte för sin lilla mamma :)
 
Jag har typ inte gjort nått annan idag, bara fixat lite i mitt rum och så men jag ska rida lektion vid 19:30  , hoppas att det går bra etfer som att det är Gripen om 2 dagar!!! taggad som f*n !
 hoppas bara att jag rider på godkänt alla dagar :) kommer visa er hur jag ska packa och när jag har packat klart, ska försöka ta lite nya bilder oxå.
 
Igår red jag Gorre på banan och han gick lite sådär i början då han var lite stökig och springig! konstigt efter som att han har vart så himla seg och inte velat andvända bakbenen! Nu trampade han på lite för mycket , fick ingen takt i de. det gick ganska bra efter skritten men jag fick inte till dom där jäkla ryggningarna!! Han är för öppen i formen och släpar benen efter sig :( Resten satt gasnka bra!
 
lite stökig asså :P   // Danni
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu