tagga tagga!

2012-06-10 08:14:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Om några mintuer ska jag gå banan men Patrik och jag hoppas att den är roligt! och att jag kommer ihåg den :P Men det har ju gått bra på träningarna med att komma ihåg banorna :) Han är såå fin men vi åker tillbacka och hämtar honom sen efter som att jag typ inte startar förns vid 12 ungefär :) Vi ska ha det där blåa Lami-cell schabraket, vita eskadron skydd (har inga blåa) och JW sverigehuva, vi kommer se såååå fina ut :P Nu får vi hoppas att det går bra oxå! Men målet är såklart att nolla men det skulle ju vara roligt om man var lite snabb oxå :) Mamma ska ta tid.



sööta lilla ponny! inte ifrån idag.   // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu