seg dag

2012-06-20 22:01:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag jätte seg upp ur sängen och hela dagen vart helt seg då :( så jag har inte hunnit blogga, men idag vart det ute ritt för lilla Gorre och jag tog på det starkare bettet så att jag skulle få stopp på honom :P Han var lite busig men det var inte så mycket som jag hade förväntat mig. Jag red barbacka oxå så det vart lite skumpigt i traven när han vart spänd och stressad.

Hoppningen igår gick jätte bra! Han var skit pigg så min tränare sa att jag borde fundera på ett starkare bett i hoppningen! Efter som att jag inte kan ta tillbaka honom innan hindrerna om man kommer långt på dom, då kan jag inte kontrolera farten som jag hade velat :) Men det gick super!! Nu blir det middag :P vi kör lite sen middag ;) // Danni



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu