Saker ni inte visste om Mig och Gorre

2012-06-23 15:05:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här är lite saker ni nog inte visste om oss :)
 
* Gordon kan inte äta gräs för då svullnar hanns ganacher upp och då kan han inte gå på tygeln
 
* Jag rider alltid men ojämna stigläder (har nog ojämna benslängder)
 
* Gordon skrapar alltid när man borsta honom och när man ska sadla
 
* Jag är en riktigt fegpropp när det gäller hoppning! Gör det mest för Gorres skulle :)
 
* Gordon hatar att löshoppas, han hoppar super dåligt och "orkar" inte ta i
 
* Jag var inprincip livrädd för att rida ut på honom för typ 1,5 år sedan :P
 
* Jag kanske ska börja på ridskola nästa år då jag nog inte kommer ha en ny ponny och Gorre ska inte tränas och tävlas
 
* Gordon hatar LB:1, han tycker att de pogramet är super tråkigt och vi har typ ridit det miste 25 gånger!
 
Det var allt jag kom på just nu :) Ha en bra dag!
 
 
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu