Qs igår

2012-06-08 08:34:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår fick jag rida QS och det gick lite så där kan man säga :P Han är en otroligt svår häst som blir jätte stressad av att man tar lite i honom medan han kan dra tyglarna ur handen, han är så himla stark oxå! I traven är han jätte jobbig och blir stark i mellan åt. Galoppen var mycket lättare då han inte vart lika stark ibland, han stack när man red rakt fram. Men jag kommer inte rida så hård för det orkar jag inte efter sdom att det är hård träning med Gorre till Gripen!!

Nu ska Amanda och jag gå till skolan och ha gympa nu på morgonen :)



// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu