Packlista till Gripen

2012-06-23 18:21:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Här är allt jag behöver ha med mig till Gripen!
 
Foder
 
hö: 25-30 kg
 
musli: 3 kg
 
havre: 5 kg
 
mineraler: 3 dl
 
foderjäst: 2 dl
 
 
Utrustning til hästen
 
*sadel
 
* sadergjord
 
* 3 st vita schabrak
 
* 2 st träns och 1 led träns(ska försöka hitta ett hackamor)
 
* extar tyglar
 
* 3 par vita benskydd
 
* 1 par vita benlindor
 
* 1 par vita boots, 1 par guld boots,1 par svarta boots
 
*  3 st nummerlappar
 
* 1 regn täcke
 
* 2 st fina fleece täcken, 1 vanligt fleece täcke, 1 bucas coller täcke
 
* 1 regn ländtäcke, 1 fleece ländtäcke
 
* 1 fleece hals täcke
 
* gummisnoddar, borstar, pälsglans,greencleen
 
*  backontrack paddar
 
 
¨Till mig
 
*2 st vita ridbyxor
 
* 2 st vita tävlings toppar
 
* 1 kavaj
 
* 3 st nylon strumpor
 
* 1 par vanliga strumpor
 
* 1 hjälm
 
* 1 par ridstövlar
 
* 1 par sporrar
 
* 2 spön
 
* 2 st ridkoftor
 
* 2 st vatten täta jackor
 
* 2 par mjukis byxor
 
* 1 tjock jacka (frusen chey)
 
* 1 vind jacka
 
* håruppsättnings grejor
 
* 2 par vita handskar
 
*1 par valiga handskar
 
* 2 st plastrånger
 
* stall skor
 
Ej till tävlingen
 
* 2 par jeans
 
* 2 st linnen
 
* 2 st tröjor/koftor
 
* skinn jacka
 
*  2 par skor
 
 
Övrigt
 
* 1 krubba
 
* 1 täckes hängare ( en som man har med sig )
 
*  1 grimm hängare
 
* 1 tävlings skåp
 
*  1 vatten hink
 
* kedje grimmskaft, grimmskaft
 
Det var ungrfär det jag ska ha med mig till Gripen!
 
i
sen hade jag verklige velat ha med mig den här tjejen oxå men dte går inte :(
 
// Danni
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill också dit!:(

Svar: jaa, det är super synd att du inte kan asså!! :/
Amanda & Daniela

2012-06-23 20:14:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu