Livet leker men ändå inte :)

2012-06-18 22:22:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej alla läsare det var ett tag sen nu, sorry för att jag inte bloggat. Kände förut att jag inte hade nått att blogga om och jag tyckte att det var välldigt tråkigt! Sen har det hänt en jätte tråkig sak, Miss Magic (Corinas föl) har dött!! Dom var tvungna att avliva henne så jag har gråtit som faan. Men nu mår jag bättre igen, sen så kan jag inte lämna danni helt ensam med bloggen, även fast jag har gjort det ett tag. Men nu är det slut med det! Ska verkligen skärpa mig å börja blogga :) Dom senaste dagarna har jag varit med komisar, i fredags åkte jag till stallet en stund, gjorde typ ingenting där. Sen på lördag morgon så blev jag hämtad av Nikita, Nicole och deras mamma helene :) Vi åkte till stallet såklart :P Vi var där typ hela dan, sen vid 5 åkte vi hem till dom, jag å Nikita bestämde att jag skulle sova hos henne. Vi har haft sjukt kul, sov hos henne i lördags och igår :) Vi har varit med hennes kompisar, vi har gjort allt möjligt, badat, lallat runt och massa annat skit som ni inte behöver veta :P Denna helg har i alla fall varit galet rolig! Var på ridskolan idag, gick bra jag hade River :) Vi fick hoppa och han var jätte seg! Men men det gick bra i alla fall, det var sista ridlektionen idag. På onsdag är det skötarritt, då ska jag få rida Ravich! Det var så himla länge sen! Onsdag är sista dan på ridskolan sen stänger den för den här sommaren, sen i höst så öppnas den igen :) Kommer sakna Ravich grymt mycket! Nu har Mickey åkt på sommarbete så jag har ingen häst alls att rida i sommar! Tårarna bara rinner och rinner, saknar min kille så mycket att det gör ont! Vill ha dig tillbaka nu!! Dör bara jag tänker tanken att jag inte kommer kunna rida nått i sommar, kan lika gärna gå och gräva ner mig! Det finns en person till jag saknar så in helvete, Danni dör snart utan dig! Du är min bästa vän, kan inte leva utan dig! Jag bara måste få träffa dig snart Danni! :) Men nu orkar jag inte skriva mer och jag slår vad om att ni inte orkar läsa mer heller ;) Hej då // Amanda ♥


Bilderna är från förra helgen, saknar dig sjukt mycket! Dör snart :'(

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu