Längtar till gripen!

2012-06-22 22:02:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu är jag sjukt glad att jag ska få åka till Gripen! När man tävla på lokal nivå så finns det nästan inga meeting så det är tur att man har Gripen :) Jag har vart där 2 gånger innan och alla är så himla trevliga och nog dom bästa fuktionärerna man kan ha på en tävling! Sjukt bar anårnat och bra dommare har dom oxå! Längtar super mycket till Fredag när vi ska åka dit :) Min klass börjar kl 08:00 på Fredagen och söndagen, på lördagen är det kanske vid ca 09:30-10:00. På fredagen startar jag inne i ridhuset, restan av dagarna rider jag utomhus :) Jag kommer fota massor men tyvärr har jag ju ingen system kamara men vi har lite andra kameror oxå :)
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu