Glad midsommar!

2012-06-22 18:16:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tänkte önska alla en underbar midsommar!!
 
Jag och familjen har vart på torö på dan, dom små dansade runt stången och så sen vann jag på lotto, gissa vad jag fick..... en kaffe bryggare -.- bara lite ireterande :P typ första gången jag vinner nåt och så vinner men det lixom :) Nu är vi hemma igen och jag har fixat lite i stallet ska bara göra klart alla höpåsar. Jag vet inte riktigt om det blir någon ridning idag efter som att det vart väldigt hårt igår! Hej då så länge!!
 
En lite sommrig bild på Elmis :) // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu