Förlåt :(

2012-06-04 21:54:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har haft det jätte jobbigt den här helgen med allt regn och jag och Amanda hade hela stallet själva på 16 hästar! vi kämpade så hårt vi kunde i ösregnet, jag var på träning för Jennie i lördags och det gick lite så där :( Han var super spänd och hackig i formen, sen på slutet så red jag igenom LB:1 och det gick åt pip svängen!! Nog bland det värsta jag någonsin har ridit ett pogram! Men nu blir det nya tag på tävlingen i övermorgon! På söndagen så fick han stå då Amanda åkte hem på morgonen och jag hade hela stallet själv, men min mormor hjälpte till oxå :P Det vart ett jäkla mockade och göra massor med höpåssar :) Fastar inte hur min mamma orkar göra det varje dag helt själv asså! Men idag åkte jag och pappa till farsta efter skolan och skulle kolla på avslutnings skor, jag hittade ett par men vi ska köpa dom på onsdag för då kom typ beställningarna på den för den fanns inte i min storlek i svart. Sen åkte vi hem och jag red Gorre, han gick lite bättre idag men förtfarande inte ärlig på tyglen så det var lite jobbigt men sen kom Nathalie ner med QS och skulle hoppa lite och såklart vill Gorre oxå ta några skutt :) så det vart ett ganska blandat pass idag! Just nu så har mina hundar bråkat igen och 2 av dom blöder i örat, så vi måste sälja nån eller några av dom :(( jag fatar inte hur jag kan skriva det innan så glatt men om det är några stav fel är det bara för att jag gråter :´(
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu