:(

2012-06-06 20:17:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det gick verkligen piss idag på tävlingen!!! Han gick imot skänkeln helatiden och va jätte tjurig, så det vart en skit ritt kan man lungt säga plus att jag hade ett avbrott i galoppen och i sritten så vart han bara mer tjurigare desto mer jag jag skänklade på så jag lät honom gå sagta. Men vi skrapade ihop 61% men en 4 och en 5:a sen en 5 på framåtbjudningen. Tävlingsplatsen var allt utomhus och då körde på 2 banor sammtidigt vilket blev ganska stökigt och man delade på en framridninge bana som var jätte slutande men stor, de var bara de att det kanske var 15 ponnyer sammtidigt som red fram, så man korkade nästan helatiden. aja vi anmälde oss till Pay and Jumpen på söndag som lite tröst :) sen får vi tagga till mälathöjden nästan vecka på lördagen!!! hoppas att han är något piggare och inte så tjurig!

här kommer lite bilder ifrån tävlingen som Amanda har tagit! :D


Framridningen:










igga mina armar!!










på banan:







det kommer mera men mamma måste ha datorn :(

// Danni


Kommentarer

Asbra lägsta nivå ju! De kan ju faktiskt inte ALLTID gå bra, du vinner säkert på nästa tävling!♥



2012-06-07 15:57:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu