dressyr träning

2012-06-21 20:48:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså jag har blivit super dålig på att blogga, måste skärpa mig!!

Idag red jag för Tess och det gick jätte bra ibörjan, då vi tränade på att han skulle bli lite kvickare i bakbenen och det vart han oxå. Vi red lite öppnas tanke efter som att verken jag eller Gorre kan det så får vi börja lite försiktigt :) Sen red jag igenom LA:1 och det gick piss, det var för att om man skrittar på långa tyglar så tar det kanske 5-10 min att få honom som han var innan och nu var jag tvungen att ta tyglarna och sen bara på en gång börja rida programet! Sen efter det så vart man super trött och nonchalat!! så allt annat gick åt pip svängen typ :P Men nu får vi kämpa vidare och se framot! // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu